Ogłoszenie o naborze 1/2025 Poprawa dostępu do małej infrastruktury publicznej
Stowarzyszenie Dolina Pilicy w uzgodnieniu z Zarządem Województwa Łódzkiego
ogłasza nabór wniosków o wsparcie nr 1/2025 (numer przedmiotowy prezentowany w PUE:435068)
w zakresie:
Poprawa dostępu do małej infrastruktury publicznej
w ramach
Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023–2027
dla interwencji I.13.1 LEADER/Rozwój Lokalny Kierowany przez Społeczność (RLKS) – komponent wdrażanie LSR
Podmiotami uprawnionymi do ubiegania się o wsparcie są:
a) organizacje pozarządowe, o których mowa w art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
b) jednostki sektora finansów publicznych, o których mowa w art. 8 ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
Termin, miejsce oraz forma składania wniosków
Termin składania wniosków: od 19.05.2025 r. od godz. 0:00 do 09.06.2025 r. do godz. 23:59
Wnioski o Przyznanie Pomocy należy składać za pomocą systemu teleinformatycznego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) poprzez Platformę Usług Elektronicznych ARiMR (PUE), który jest dostępny pod adresem: https://epue.arimr.gov.pl/pl/strona-glowna.
W przypadku złożenia wniosku w inny sposób operacja nie zostanie wybrana przez LGD do realizacji.
Warunkiem złożenia wniosku za pomocą PUE jest posiadanie przez wnioskodawcę numeru EP.
O terminie złożenia wniosku decyduje data i godzina złożenia wniosku przez PUE. Potwierdzeniem złożenia wniosku jest informacja UPO. UPO wysyłane jest przez system PUE na adres e-mailowy.
Ww. wystawiane przez PUE potwierdzenie złożenia WoPP lub innego pisma oraz po wykonaniu innej czynności dotyczącej postępowania w sprawie o przyznanie pomocy (wycofanie WoPP), wnioskodawca jest zobowiązany przesłać na adres e-mail: biuro@dolinapilicy.pl w celu potwierdzenia dokonania tej czynności, podając swoje imię i nazwisko/ nazwę wraz z numerem EP, numerem naboru i znakiem sprawy.
Miejsce publikacji regulaminu naborów wniosków o wsparcie
Regulamin naboru wniosków o przyznanie pomocy nr 1/2025 opublikowany został na stronie internetowej: www.dolinapilicy.pl w zakładce PS WPR 2023-2027 – Nabory.
Dane do kontaktu
Stowarzyszenie Dolina Pilicy
ul. św. Antoniego 55, 97-200 Tomaszów Mazowiecki
e-mail: biuro@dolinapilicy.pl, tel. (44) 710-15-52
Data publikacji: 30.04.2025 r.
Szczegółowe warunki przyznania pomocy
Szczegółowe warunki przyznania pomocy określa Regulamin naboru wniosków o przyznanie pomocy nr 1/2025, będący załącznikiem do Ogłoszenia o naborze wniosków o wsparcie nr 1/2025.
Regulamin Naboru
Regulamin naboru 1_2025.pdf (1,13MB)
- Załącznik nr 1 – Kryteria wyboru operacji dla Przedsięwzięcia 1.1. Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury publicznej oraz poprawa dostępu do usług dla lokalnych społeczności w ramach zakresu wsparcia z PS WPR 6. Poprawa dostępu do małej infrastruktury publicznej; Załącznik_nr_1 - Kryteria wyboru operacji dla Przedsięwzięcia 1.1 Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury publicznej.pdf (760,64KB)
Załącznik nr 1a – Uzasadnienie spełnienia kryterium.
Zał. 1 a Uzasadnienie spełnienia kryteriów.doc (200,50KB)
- Załącznik nr 2 – Wykaz załączników niezbędnych do przyznania pomocy, które powinny zostać dołączone do WoPP. Załącznik nr 2 - Wykaz załączników do wniosku o przyznanie pomocy_v.2.docx (25,09KB)
- Formularze załączników do wniosku o przyznanie pomocy:
- Załącznik nr 3 – Oświadczenie właściciela lub współposiadacza nieruchomości;
Załącznik_nr_3 Oświadczenie właściciela lub współposiadacza nieruchomości.xlsx (49,27KB) - Załącznik nr 4 – Oświadczenie o kwalifikowalności VAT;
Załącznik_nr_4 Oświadczenie o kwalifikowalności VAT.xlsx (91,49KB) - Załącznik nr 5 – Szczegółowy opis zadań wymienionych w ZRF;
Załącznik_nr_5 Szczegółowy opis zadań wymienionych w ZRF.xlsx (15,23KB) - Załącznik nr 6 – Oświadczenie podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa wraz z dokumentami potwierdzającymi wielkość prowadzonego przedsiębiorstwa;
Załącznik_nr_6_Oświadczenie_podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa.xls (183,50KB) - Załącznik nr 7 – Potwierdzenie niekomercyjnego charakteru operacji.
Załącznik_nr_7 - Potwierdzenie niekomercyjnego charakteru operacji.xlsx (36,77KB)
4. Załącznik nr 8 – Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy;
zał. nr 8 _Instrukcja-WoPP-dla-I.13.1-WDR.pdf (3,02MB)
Załącznik nr 8a – Pomocniczy załącznik do instrukcji dla wniosku o przyznanie pomocy.
zał nr 8a Pomocniczy załącznik do Instrukcji do WoPP.pdf (934,62KB)
- Załącznik nr 9 – Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Lokalną Grupę Działania.
Zał. 9 Oświadczenie_RODO_dla_LGD.docx (20,84KB) - Załącznik nr 10 – Wzór umowy o przyznanie pomocy.
Zalacznik_nr_10-Umowa_kkDMI.ver_.1z.pdf (470,11KB) - Formularze załączników do umowy o przyznanie pomocy:
- Załącznik nr 10a – Zestawienie rzeczowo – finansowe;
Zalacznik_nr_10a -Zestawienie-rzeczowo-finansowe - zał. 1 do UOPP.docx (20,89KB) - Załącznik nr 10b – Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych;
Załacznik nr 10b Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.docx (31,14KB) - Załącznik nr 10c – Wykaz działek na których będzie realizowana operacja trwale związana z nieruchomości
Załącznik nr 10c _ Wykaz działek na których będzie realizowana operacja trwale związana z nieruchomością.xls (32,00KB)
8. Załącznik nr 11 - Wykaz załączników do wniosku o płatność
Załacznik nr 11 Wykaz załaczników do wniosku o płatność.docx (24,66KB)
UWAGA!
W związku z przypadkami występowania problemów z działaniem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ARIMR, zalecane jest złożenie wniosku o przyznanie pomocy, w bezpiecznym terminie umożliwiającym ewentualne zgłoszenie błędu / problemu na Help Desk ARIMR oraz jego usunięcie, rozwiązanie problemu tj. wcześniej niż w ostatnich dniach trwającego naboru.
Każdy błąd w działaniu PUE, należy niezwłocznie zgłosić na Help Desk ARIMR pod adresem email – arimr_hd@arimr.gov.pl, oraz ewentualnie do wiadomości LGD na adres
DODATKOWE INSTRUKCJE:
- Jak zalogować się do PUE
1.Instrukcja_logowania_PUE-.pdf (2,06MB) - Jak ustanowić pełnomocnika
2.Instrukcja ustanawiania Pełnomocników.pdf (2,47MB) - Instrukcja obsługi zawierania umowy za pośrednictwem PUE ARiMR
3.Instrukcja_obslugi_zawierania_umowy.pdf (298,43KB) - Instrukcja powiadomienia sms
4.Instrukcja_powiadomienia_SMS-2.pdf (1,58MB) - Instrukcja złożenia prośby o przywrócenie terminu za pośrednictwem PUE ARiMR
5.Instrukcja_zlozenia_prosby_o_przywrocenie_terminu.pdf (364,11KB)